Öppet hus 1 december

Nu är datumet för Kungsängsgymnasiets öppet hus spikat. Denna kväll kommer gå av stapeln torsdagen den 1 december mellan klockan 17.00 och 19.00.

Programmet kommer se ut som tidigare år – som förväntansfull och blivande gymnasist möts tas man emot utanför caféet av gymnasieelever. Dessa bjuder på en guidad rundvandring som avslutas med en pizzabuffé i matsalen. Efter pizzan är det dags att besöka de gymnasieprogram som verkar mest spännande. Under kvällen finns såväl studie- och yrkesvägledare som rektorer på plats för att svara på alla de frågor ni kan tänkas ha!

Som vårdnadshavare är man hjärtligt välkommen att delta! Det skulle ju till och med kunna vara så att just Kungsängsgymnasiet är er gamla gymnasieskola..

Det kommer mer information och en mer personlig inbjudan lite längre fram.

Välkomna!