Rutiner inför sommarlovet

Nu är det nära på riktigt! I skrivande stund är det sex skoldagar kvar för studenterna och 11 för år 1, 2 och IM… Innan ni alla går på ett hett efterlängtat lov, är det lite som ska skötas här på skolan.

Ettor, tvåor och IM behåller sina skåp och låsen, men dessa måste tömmas och lämnas öppna. Vi rengör dem under sommaren… De skåp som inte är öppna måste vi tyvärr klippa upp. Risken är då också att allt som ni lämnat i skåpet slängs. Ni som kommer tillbaka i höst måste tömma era skåp innan den 14 juni. Studenterna gör detta den 4 juni!

Alla läroböcker och biblioteksböcker måste återlämnas. Ni i år 1, 2 och IM är välkomna att lämna böckerna innan den 14 juni och studenterna allra senast den 4 juni. Vi kommer att skicka faktura till avgångselever på ej återlämnat material så fort terminen är slut, så passa på att göra allt färdigt innan!