Löv som symboliserar HT23

Smygstart…

Skolan börjar så smått vakna till liv igen efter sommaruppehållet. Golven börjar bli rengjorda och blanka igen, möbler dammsugs ordentligt och klassrummen börjar se ut som de brukar.

Vi smyger igång verksamheten och ser fram emot att kunna välkomna alla ni som ska börja årskurs 1 tisdagen den 22 augusti. Då ses vi i aulan klockan 8.30! Ska du börja på IM? Då kommer du få information hemskickat om starten onsdagen den 30 augusti. Kommer du tillbaka till skolan efter sommarlovet? Alltså till tvåan eller trean? Välkomna åter!! Vi ses onsdagen den 23 augusti!!

Hängde ni med på alla datum? Jag lovar – allt kommer bli supertydligt i slutändan!

Alla är hjärtligt välkomna till en alldeles ny, skinande och obeprövad hösttermin 2023!!